Åh, jag vill...

Åh, jag vill...


Så gäran åka iväg till ett varmt ställe! Jag såg att fritidsresor nu har hotel med vattenland. Det hade inte varit helt fel. Jag är lite kluven till om man ska åka på en charter till eller om man istället ska åka som backpacker? I sommras var jag på Kreta med Tobias och det var hur mysigt som helst. Vi var där en vecka och blev sjukt bruna. Men i och med att vi båda två går ut till sommaren hade det kanske varit roligt att åka bort en längre tid och besöka olika platser i ett land. Jag tror att Thailand skulle varit fett ball...

Men först och främst måste jag hitta ett jobb som är lite mer seriöst än det jag har nu.. Det kan ju bara bra om man får jobba mer än två gånger i månaden!


C'ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0