Idag kom...

Idag kom...


H&Ms vår- och sommarkatalog. Det är något konstigt som händer med mig när jag tittar i klädkattaloger. Kläderna ser alltid mycket snyggare ut än vad de egentligen är på mig ;P hehe. Nä, men det är alltid något som blir fel och så kan man inte bestämma sig för vilken färg man vill ha så tar man två av samma i olika färg och sen stämmer inte alls färgerna med vad katalogen visat.. SÅÅÅ TYPISKT!!

Men jag är ganska säker på att jag ska ha ett par skor till sommaren men jag får nog beställa de snart annars tar de väl slut som vanligt.. Nu ska jag kila till affären med mamma. Hon glömde tina skinkan till pastasåsen så det blir natchos i ugnen istället !! Yhey!

XoXo höhö

P.s Här kommer lite grejer jag fastnade för i katalogen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0