Kategori: Guiden

Jag har denna veckan försökt få klart kategorin guiden som är den viktigaste delen av hemsidan. Jag bestämde mig för att använda mig av rörliga bilder som förtydligar hur man ska gå till väga istället för bara stllbilder. Detta tar då lite längte tid än om jag bara skulle lagt in blider. Jag gär de rörliga bilderna i Flash. Än så länge har jag gjort tre stycken rörliga bilder.

Jag vill också visa hur man enkelt kan göra ett mönster som man vill trycka. Jag tänkte visa det sättet jag brukar göra på. Först tog jag Screenbumpar medan jag gjorde ett mönster i datorn men det blev inte så bra.

Jag ladde istället ner ett gratisprogram som heter My Screen Recorder. Jag tänker spela in på min skärm när jag gör ett mönster istället och sedan lägga upp hela fimen på min guide. Jag vet inte riktigt hur man lägger upp filmer med HTML-koder än men det får jag ta reda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0