Keep It Simple Stupid!

En sak jag har lärt mig är att det är mycket enklare att lägga upp varje inlägg dirket när jag skrivit det för annars kanske de kommer i fel ordning! Detta inlägget ska vara före det under...

 

Idag på webbdesignen har vi gått igenom hur man lägger in flashklipp i html-sidor. Jag tänkte att jag skulle fräcka till sidan lite med hjälp av detta. Jag tänkte mig att en stor rubrik skulle finnas i varje kategorisida. Denna rubrik ska skriva fram sig själv.

För att göra det lite lätt för mig och dess utom få en klar struktur på hemsidan har jag använda mig av en och samma utseende på varje kategori-sida. Jag tänkte mig en ruta som är 500px bred och 200 px hög. I denna finns all information som jag vill nå ut med till besökarna. Sedan är det bara att kopiera över koderna till de olika kategorisidorna. Som Mickey säger Keep It Simple Stupid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0