Logg

Efter en och en halv lektion har jag äntligen skrivit färdigt koden för fönster med en del klydd då jag vill ha det precis som jag ser det framför mig. Pilarna som gör att man kan gå upp och ner blev rosa medan allt annat runt omkring blev vitt. Jag är väldigt nöjd men är lite orolig för att det är för lite färg? Men samtidigt så behövs det inte alltid en färgbomb även om det är fint.

Jag började med att ta texten som jag tidigare skrivit om screentryckets historia och bakgrund. Denna lade jag in i rutan som jag gjort. Länkarna blev i kategorierna placerade på en rosa linje ovanför rutan. Jag lade sedan till flash-klippet. Jag tog dessutom bort den otroligt fula svarta lisen som jag inte vet var den kom ifrån!

Här under är tre steg till resultatet:

 

 

 

 

 

 

Vill bara visa pilarna lite närmre också!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0