Otur..

Otur..


var precis vad jag drabbades av när jag satt i soffan och kollade på bingolotto som inte var bingolotto egentligen utan eldsjälar-galan.. Jag vann ingenting! :( Höhö, knäppt. Men det är ju trevligt när vanliga människor uppmärksammas och får pris och så! Det ända jag någonsin vunnit är två VIP-biljetter till Idol 2009 i Malmö Arena.. Men oturen var att jag satt på förrepet till Idol när jag vann dem.. Jaja, man ska väl inte klaga. Jag har tänkt på det att de som vinner alltid kommer från ställer man aldigt hört talas om?! Eller, äre bara jag som är dålig på geografi? Jag som ville vinna en kryssning till västindien!! Men så blev det icke!

Nu ska jag redigera lite bilder i photoshop!

Återkommer snarast !


Foto: Fridaemely , Grekland, Lefkas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0