Tobias & Jag

Frida & Tobias



Idag var jag och Tobias i Malmö för att köpa lite grejer. Jag skulle bland annat köpa knäckformar och muffinsformar till julbak. Jag hittade väldigt fina rosa knäckformar och hjärtmönstrade muffinsformar på Lagerhouse. Jag köpte desutom en röd kofta från Zara som jag tänker har tillsammans med mina nyinköpta byxor på juafton! Tobias köpte paketpapper med julkulor och orange presentsnöre. En gubbe som talade engelska kom fram till oss på gågatan och bad och att få ställa några frågon. Tobias gick tvärt förbi och han skrek efter oss " I am not a terrorist!". Konstigt tycket vi..



Puss på mysvädert!! Nu längtar jag till julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0