Vecka 51

Det jag ska hålla på med denna vecka är själva kategorin "guiden" ( den viktigaste delen ). Jag tror att en del av jullovet kommer att användas till detta också. Jag har inte följt min projektplan till punkt och pricka då jag har ägnat mer tid åt de andra kategorierna är beräknat. Men Som tur är har jag ju satt vecka 51 fri så det är bara att jobba på! Jag har börjat göra rörliga illustrationer i Flash som ska hjälpa besökaren att förstå hur den ska gå tillväga. På så sätt får jag in något annat än text i guiden. Ett annat alternativ hade varit att filma men jag tror att detta blir väldigt tydligt för åskådaren.

Jag har fixat så att en testperson ska testa guiden nu på jullovet så den måste bli färdig snarast!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0