Uppdatering

Nu var det två veckor sedan jag uppdaterade loggen men det är nog inte helt fel. Det har hänt lite grejer. Jag har börjat skriva på rapporten. Jag har skrivit sammmanfattningen som jag är väldigt nöjd med nu. Funderar på om jag behöver skriva den på engeska också? Är det viktigt att ha med det?

Jag har bestämmt mig för att skriva lite varje dag om det är möjligt. Då slipper jag förhoppningsvis att känna mig så stressad igen som jag har gjort dessa veckorna nu. JAg har även börjat på användartesterna. Jag har bestämt mig för att göra två stycken än så länge. Vet inte om jag hinner göra fler men om jag gör det är det klart att jag gör något till. JAg har valt att göra testet med hur lång tid det tar för besökaren att hitta angiven information på min hemsida samt tänka-högt-testet. Jag tycker det verkar intressant. JAg har aldrig tidigar egjort sådan här test. Jag hade först tänkt vänta tills vi skulle göra det på webbdesignen men det är för lång tid att vänta tycker jag med tanke på att det skulle varit gjort för många veckor sedan.

Alltså ska jag:

  • Fortsätt kämpa med projektrapporten
  • GÖR FÄRDIGT ANVÄNDARTESTERNA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0