Idag...

Idag...


hade jag bestämt mig för att åka och träna igen men det fanns inget pass som passade mig riktigt :( så det blir en hemmakväll med plugg och paradise hotel ;) höhö.. Jag ska skriva labbrapport på det vi gjorde idag på kemin ..Det var faktiskt riktigt ball. Vi gjorde lipsyl!! Man fick själv välja vilken doft det skulle ha och så vidare. Vi valde apelsin och det är faktiskt ritigt bra!! Över all förväntan! Pappa håller på att laga mat så snart blir det potatismos och prisnkorvar. Inte den sexigaste manten direkt men då får vi allafalll ta fillfället i akt och äta upp alla senapor (vad är senap i plural???) från i julas och det ska bli fett gott!!! hehe.Sen ikväll kommer Tobiie hit, det ska bli mysigt!!



Detta är jag idag.

Haaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0