Jag har gjort...

Jag har gjort...


om en av mina väggar. Eller man kan säga att jag har pimpat den lite ;) höhö... Man jag är sjukt nöjd iallafall! Jag har sparat några gamla ELLE tidningar som jag tänkte att jag kanske behövde någon gång. Och det gjorde jag ju nu:D  Måste nämna att Tobii hjälpte mig att riva ut bilderna! Under helgen städade jag dessutom HELA mitt STORA rum.. Ojojoj, det var jobbigt men nu är det gjort. Sjukt skönt! Under hur detkommer bli när jag flyttar hemmifrån? Kommer jag har megastökigt eller kommer jag kanske vara yberpetig med allting? Är det något som flyttat hemmifrån som kände lika dant innan? Tobii håller på att leta lägenhet nu, hoppas att han sitter någon sjukt bra och snygg snart;) Så att jag kan våldgästa honom så ofta jag bara kan! hehe.. Imorgon blir det lektioner från 08.00 till 16.00.. Fy vad jag kommer vara trött efter den dagen! Längtar inte..

P.s Jag vet att det är väldigt mycket furu.. Simon & Tomas får väl komma hit en vända ;)


Das Wall!



Denna bilden blev fett cool!



En sjukt nöjd Frida ;)

Puss&kram

Jag älskar när jag får kreativa bombnedslag!! Mmmmmm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul! :D lägger upp finalisterna efter klockan 12 inatt :D så då ser du om det blev du ;)



allt bra ikväll då?

2010-01-11 @ 20:00:37
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0