Nu sitter jag..

Nu sitter jag..


i skolan och har webdesign. Vi skriver om brao ch gåliga webbsidorför tillfället. faktiskt ganska skönt att göra något annat än webbsidan för ett tag. Paradise Hotel igår var ju så taksigt. Fy vad hemskt att alla ställde sig bakom Greta! Stackars Daline men ändå, sist in först ut?!

I morse snöade lite grann och jag hade ställt klockan på 06.00 men gick upp 07.00 hehe.. Det gick ju inte! Hatar att det är så mörkt ute, då vill man ju bara sova vidare, inte sant? Ikväll kommer Tobiie hem till mig :)  Fast innan dess tänker jag nog gå och träna igen. Det var sjukt härligt igår!! Basta efter träningen också med balsam i håret. Det måste ni testa, Mmmm! Håret blir som , ja jag vet inte vad;)

Puss&karm


Kommentarer
Postat av: Emelie

Helt rätt att Dalin åkte ut tycker jag! :) hon passade inte in.

2010-01-12 @ 09:37:23
URL: http://emeliebw.blogg.se/
Postat av: matilda

vilken fin blogg du har! :)

vad gör du ? ;)

2010-01-12 @ 09:46:56
URL: http://ttillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0