Åhh, glasnudlar är konstigt..

Åhh, glasnudlar är konstigt..





eller det tyckr jag ialalfall. Jättekonstig konsistens och genomskinligt? Humm, trodde att jag skulle gilla dem men vad finns det att gilla egentligen? De smakar ingeting och det känns knappt att man har dem i munen! Jag tyckre i varje fall att det är en konstig grej.. Kommer nog aldirg mer ge det som förslag när mamma frågar vad vi ska käka.
Idag har jag inte gjort så mycket vilket har varit skönt. Undra hur skolan kommer vara imorgon? Jag hopaps att det händer något ut över det vanliga! Det skulle vara kul, Lite drama eller nått sånt.. På fredag äre fet fest och det ska bli jättekul!! :) Alla driknar 25 kr till kl 24.00.. hoho,

 


Nu är det bara typ en månad tills jag ligger och steker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0