Design..

Design..



Finns det någon limit för vad en designmöbel kan kosta? Idag köpte jag Plaza interiör eftersom jag ÄLSKAR att sitta och titta på allt jag inte kan köpa. NOT! Jag är väldigt intresserad av inredning och design. Mitt framtida mål är att bli en av de där desigerna som kan sälja en stor för 20 00 pix. Men nu när jag sitter här hemma vid köksbordet känns det ganska långt borta. Jag önska att min karriär skulle ta avstamp dagen efter jag tar studenten. Men jag kan ju inte ens få jobb på ett konditori utan att ha gått högskola.. Är det inte konstigt? Jag är hela tiden för ung för att få de jobb som jag går på intervju på. Men hallå? I min ansökan skrive jag min ålder och ändå får jag komma på intervju och hanlednignen till att jag inte får jobbet är att jag är för ung? Hallå, kom i luckan! Jag behöver kritik. Jag fattar själv att det är något med mig som de inte gillar men för att slippa frågor säger de att jag är för ung?!  
Jag vill iallafall bli en designer..

HejHopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0