Mina favoriter..

Mina favoriter..



inom design är typ allt som ahr mycket färg och lite vitt. Designern ska också ha märkt sitt verk på något sätt för annars skulle vem som hälst kunna ha designat det. Och med märkt menar jag inte skriva sitt namn utan genom att se en design ska man kunna se vem det är som har gjort den. Man ska kunna skilja på en ikea-pall och en pall för 20 00 pix. Annars är det ingen idé att designa något tycker jag iallafall. Man måste ha sin stil sen behöver det inte betyda att man använder samma formspråk eller så men bara att man på något sätt sätter sin präger på designen. Tillexempel kan jag nästan alltid se om det är marimekko som har designat eller ej. De gör så otroligt fina grejer!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0