Onsdag...

Onsdag..


och det känns som fredag när alla i familjen är hemma vid tretiden. Vi käkade kinamat eftersom ingen av oss pallade laga någon mat. Jag har funderat en del på vad jag vill göra egentligen. Vad vill jag ska hända i mitt liv efter studenten? Just nu känns det som om det inte finns något efter den 4 juni. Ändå har jag fått jobb hela sommaren tror jag iallafall. Jag vill jättegärna båtluffa bland de grekiska öarna, åh det är så fint!!

Tillbaka till verkligheten. Jag har precis kollat på Anna anka söker assistent. Det var väl ball att se en av deltagarna smälla Anna Anka på röva.. Höhö, eller inte. Jag slutade tidigt idag så j ag har suttit hemma och fixat lite med en hemsida. Det är inget märkvärdigt men det är kul! Adobe-programmet Flash är skitkul att arbeta i :)  Undra om jag kan lägga upp en animation här? humm..



Idag har jag lyssnat på När planeterna stannat-Familjen :) Me like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0